Holy shit tits.

Discussion in 'Minnesota' started by Sk8phreak88, Aug 31, 2018.

  1. Aug 31, 2018 #1

    Sk8phreak88

    Sk8phreak88

    Sk8phreak88

    Well-Known Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    2,147
    Likes Received:
    21
    Location:
    Your moms bedroom.
    We can get Back to hurting some feelings on Rice killer you say??
     
    Luke44 likes this.
  2. Aug 31, 2018 #2

    pokerfreak07

    pokerfreak07

    pokerfreak07

    Well-Known Member

    Joined:
    Apr 8, 2010
    Messages:
    1,431
    Likes Received:
    11
    Location:
    Ham Lake, MN
    This could get interesting.
     
    Luke44 likes this.
  3. Aug 31, 2018 #3

    Bowtie

    Bowtie

    Bowtie

    FERD EFFTEENTHOUSAND

    Joined:
    Feb 18, 2007
    Messages:
    35,221
    Likes Received:
    135
    Obvs.
     
  4. Aug 31, 2018 #4

    JohnGT

    JohnGT

    JohnGT

    Wanna Race?

    Joined:
    Aug 10, 2006
    Messages:
    2,767
    Likes Received:
    48
    Location:
    North Dallas, Tx
    LMAO that qoute from Josh is great
     
  5. Aug 31, 2018 #5

    JasonCzerak

    JasonCzerak

    JasonCzerak

    Well-Known Member

    Joined:
    Jun 15, 2009
    Messages:
    3,793
    Likes Received:
    26
    In for the shitshow.
     
    Luke44 likes this.
  6. Aug 31, 2018 #6

    asellus

    asellus

    asellus

    asoolus

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    11
    Likes Received:
    1
    who had the bright idea to resurrect this fucktrain
     
    Luke44 likes this.
  7. Aug 31, 2018 #7

    Shibbs

    Shibbs

    Shibbs

    New Member

    Joined:
    Oct 11, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    1
    Location:
    Wayzata
    This seems like a really bad idea.
     
    Luke44 likes this.
  8. Aug 31, 2018 #8

    99GSXjoel

    99GSXjoel

    99GSXjoel

    Well-Known Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    2,623
    Likes Received:
    5
    Location:
    Minnesota
    Damn living it up like it’s 2010 again
     
    Luke44 likes this.
  9. Aug 31, 2018 #9

    99GSXjoel

    99GSXjoel

    99GSXjoel

    Well-Known Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    2,623
    Likes Received:
    5
    Location:
    Minnesota
    What’s up man! Long time no see.
     
  10. Aug 31, 2018 #10

    Sk8phreak88

    Sk8phreak88

    Sk8phreak88

    Well-Known Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    2,147
    Likes Received:
    21
    Location:
    Your moms bedroom.
    You’re still alive!?
     
  11. Aug 31, 2018 #11

    Luke44

    Luke44

    Luke44

    Member

    Joined:
    Feb 2, 2009
    Messages:
    14
    Likes Received:
    2
    Location:
    Denver, Colorado
    I've battened down the shit hatches, Randers. We're sailing into a (NEW) shit typhoon. I'm exited. I think. ;)
     
  12. Sep 1, 2018 #12

    pokerfreak07

    pokerfreak07

    pokerfreak07

    Well-Known Member

    Joined:
    Apr 8, 2010
    Messages:
    1,431
    Likes Received:
    11
    Location:
    Ham Lake, MN
    Haha yup, when I got the "its back" notification I just couldnt help myself. Didnt he say at one time he was offered like $100k for ricekiller? Lol
     
  13. Sep 25, 2018 #13

    maroonz28

    maroonz28

    maroonz28

    A4>M6

    Joined:
    Jul 16, 2007
    Messages:
    1,885
    Likes Received:
    18
    Location:
    Andover, MN
    Holy shit. A while since I’ve done a forum.
     
  14. Sep 25, 2018 #14

    Luke44

    Luke44

    Luke44

    Member

    Joined:
    Feb 2, 2009
    Messages:
    14
    Likes Received:
    2
    Location:
    Denver, Colorado
    Same here.
    Feels strange....
    Yet comfortable & familiar.
    Like being forced in a womb :D
     
  15. Oct 20, 2018 at 3:41 PM #15

    iminhell

    iminhell

    iminhell

    Fallout Shelter For Sale

    Joined:
    Jul 19, 2008
    Messages:
    5,488
    Likes Received:
    88
    Location:
    soon to be Mars
    So I bought into a faster car ... Got myself into a BMW 135i, and I'm awkwardly happy with it. Heard lots of negatives about things failing and rumors about repair costs. I haven't experienced any of that, yet. Yet?
    No proof of power. But got it doing consistent 11.6x's @120. Now to spend some time getting suspension and turning improved.
    Before it breaks.
     
    Admin likes this.
  16. Oct 21, 2018 at 9:11 PM #16

    Admin

    Admin

    Admin

    Administrator Staff Member

    Joined:
    Aug 29, 2018
    Messages:
    16
    Likes Received:
    3
    @iminhell Do you have any photos of this new BMW?