Happy birthday AJ

Discussion in 'Minnesota' started by nhanson, Oct 4, 2009.

Help Support RICEKILLER.COM Forums by donating:

  1. Oct 4, 2009 #1

    nhanson

    nhanson

    nhanson

    MN FTW

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    6,804
    Likes Received:
    36
    Location:
    Minnesota
    that 30 mark is closer:suspicious:

    happy bday man:thumbsup:


    (i just saw this at the bottom of the forum too)
     
  2. Oct 4, 2009 #2

    Goof

    Goof

    Goof

    Well-Known Member

    Joined:
    Aug 10, 2008
    Messages:
    951
    Likes Received:
    0
    Location:
    Coon Rapids
    Happy Birthday Man!!!!!!!!!
     
  3. Oct 4, 2009 #3

    Troy S

    Troy S

    Troy S

    Regional Leader

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    11,830
    Likes Received:
    141
    Location:
    Hell
    happy b-day fucher. i'm 30 in less than 2 months
     
  4. Oct 4, 2009 #4

    Blownsvt

    Blownsvt

    Blownsvt

    Original RKC MN Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    22,592
    Likes Received:
    78
    Location:
    Styling on Ectomorphs
    happy bday...... so when's the party?
     
  5. Oct 4, 2009 #5

    Big Show

    Big Show

    Big Show

    RKC Official VP of MN Region

    Joined:
    Feb 21, 2008
    Messages:
    12,454
    Likes Received:
    93
    Location:
    Maple Grove, MN
    Happy Birthday!!! I bet he wont find this thread for a while tho
     
  6. Oct 4, 2009 #6

    Aaronp

    Aaronp

    Aaronp

    Well-Known Member

    Joined:
    Sep 14, 2009
    Messages:
    82
    Likes Received:
    0
    its not my birthday... :lol: oh wait a sec the other Aj. Gotchya... :thumbsup: Happy Birthday mang
     
  7. Oct 4, 2009 #7

    1badburb

    1badburb

    1badburb

    Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2007
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    14
    Location:
    tonka
    ^^^ lol... thanks, but i am the OG AJ son! hahahaha


    Thank you all, appreciate the bday wishes! I am 28, getting damn close to the 30 mark.

    no party, i am not big into the bday thing. my fam took me out for dinner last night. pheww...that was a bill but i enjoyed every bit of it.

    i am a big fan of gifts tho! LOL. i believe i will be buying myself something huge soon. i'll keep everyone posted when it happens!

    Again, thank you all!!!
    Aj
     
  8. Oct 4, 2009 #8

    Fotoboy

    Fotoboy

    Fotoboy

    Well-Known Member

    Joined:
    Dec 27, 2007
    Messages:
    4,338
    Likes Received:
    16
    old fart
     
  9. Oct 4, 2009 #9

    nhanson

    nhanson

    nhanson

    MN FTW

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    6,804
    Likes Received:
    36
    Location:
    Minnesota
    look whos talking:suspicious:
     
  10. Oct 4, 2009 #10

    Fotoboy

    Fotoboy

    Fotoboy

    Well-Known Member

    Joined:
    Dec 27, 2007
    Messages:
    4,338
    Likes Received:
    16

    lol young at hart :smooch::bigsmilie:
     
  11. Oct 4, 2009 #11

    Stealth

    Stealth

    Stealth

    I'M FASTER THAN YOU

    Joined:
    Mar 15, 2008
    Messages:
    4,072
    Likes Received:
    24
    Location:
    Ham Lake, MN
    happy b-day man...just one more year closer to that supercharged minivan :) lol
     
  12. Oct 4, 2009 #12

    Blownsvt

    Blownsvt

    Blownsvt

    Original RKC MN Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    22,592
    Likes Received:
    78
    Location:
    Styling on Ectomorphs


    i am a big fan of gifts too but since you didn't get me one for my bday a couple weeks ago don't look at me son. :smooch:
     
  13. Oct 5, 2009 #13

    Aaronp

    Aaronp

    Aaronp

    Well-Known Member

    Joined:
    Sep 14, 2009
    Messages:
    82
    Likes Received:
    0

    Oh thats soooo true... lol :angry::yum:
     
  14. Oct 5, 2009 #14

    OnyxSKYGirl

    OnyxSKYGirl

    OnyxSKYGirl

    Well-Known Member

    Joined:
    Sep 30, 2009
    Messages:
    195
    Likes Received:
    0
    Location:
    Florida
    :7up: HAPPY BIRTHDAY!
     
  15. Oct 5, 2009 #15

    1badburb

    1badburb

    1badburb

    Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2007
    Messages:
    3,466
    Likes Received:
    14
    Location:
    tonka
    ya, supercharged and turbocharged minivan bitches!!! it'll run 10s! hahahah

    again, thank you all for the well wishes! Appreciate it greatly!
    Aj
     
  16. Oct 5, 2009 #16

    TubbD

    TubbD

    TubbD

    Minitruckin' member

    Joined:
    Oct 4, 2008
    Messages:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Location:
    All up in your kool-aid
    Happy birthday OG AJ!!!
     
  17. Oct 5, 2009 #17

    Fotoboy

    Fotoboy

    Fotoboy

    Well-Known Member

    Joined:
    Dec 27, 2007
    Messages:
    4,338
    Likes Received:
    16

    lol hasent happened yet to me and its not!
     
  18. Oct 5, 2009 #18

    TubbD

    TubbD

    TubbD

    Minitruckin' member

    Joined:
    Oct 4, 2008
    Messages:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Location:
    All up in your kool-aid
    I dunno, I;d rock my friends minivan

    [​IMG]